HTML

Céges havi mérleg

2016.11.23. 22:02 :: Tobber

-

Kirúgták két igazgatónkat. Egy közelálló kollégánkat. Négyen fegyelmit kaptak.

+

Ma az asztalomon várt egy doboz vaníliás karika hálából, mert szétosztogattam a csajoknak a megunt ékszereimet, körömlakkjaimat.

Jóképűújkolléga két doboz sós s.k. finomsággal lepett meg.

A jófej HR-s küldött egy doboz bonbont, mert annyit segítek neki.

Kaptam virágot egy kolleginától, mert megpróbálom rendbehozni egy növényét.

Anyu beugrott, csodás virágot hozott.

Megszerveztem az alám tartozó kolléganőknek az éves tréninget. Nagyon laza lesz, a legjobb fej trénert kértem fel, és előző este jöhetnek adventi Pestet nézni és forralt borozni vásárokban. Ezer örömködő válasz a lányoktól.

A HR ismét rámcseszett vmi feladatot, de az előkészítő megbeszélésekre nem hívott el. Úgyhogy reply allban rákérdeztem néhány ellentmondásra és egy abszurditásra. Röhögő válaszok a kollégáktól, gáz mentegetőzés a HR-től.

Erőszakoltak egy visszajelző felmérést. Megkapták, hogy sem a feladatok, sem a hangnemük nem megfelelő.

Résztvettem egy részvétnyilvánítás szervezésében, az apukáját gyászoló kolléganő hozott egy doboz csokit, hogy én tudom, ki járult hozzá és hálás.

Kaptam egyik vezetőtől cuki rajzot rólam, ahogy dolgozom. Meg sok elismerést, hogy rendkívül segítőkész vagyok.

Rászoktunk, hogy együtt ebédelünk sokan. És ez mindig vicces.

A héten kimegyünk vásárba sülthusizni együtt.

A rekreációs alapból végre jut nekem is, hurrá!

 

komment

süti beállítások módosítása