HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Szabadság

2014.01.08. 00:18 :: Tobber

Asszem életem eddigi leghosszabb szabija volt, karácsony óta holnap megyek először be a céghez.

Hogyan töltöttem?

Betegen.

Beállt a hátam, nem tudtam ülni, lehajolni, felöltözni egyáltalán, irtóra fájt, ágyból 20 perc fájdalmas erőlködéssel bírtam kikelni, gyógyszerek háromóránként. Tompult kábultság végig

Hát, nem terveztem semmi extrát, barátok, meccs, tánc, koncert, azokat lemondtam fájó szívvel, de nem így akartam.

Karácsonyt kibírtam főleg álldogálva, sétálva, aztán feküdtem.

Évvégi táncosbulira lementem, mondtam, hogy nem lesz sokkal rosszabb, ha óvatosan csinálom. Hááát, ja. Jobb sem, de akkor már fel bírtam öltözni.

Szilveszterkor kettőre már leszakadt a hátam.

Azóta egy fél napra állt be, irtóra fáj, de lazul a tornáktól, shoppingolástól.

Ma kipróbáltam, színházban ülnöm kellett, hát, égető baltahasítás állt bele tíz perc után. Könyökkel támaszkodva bírtam csak.

De megérte. Utána finom helyen könnyű vacsi, egészséges, figyeltem.

Holnaptól 8-10 órát ülni kell a cég förtelmesen kényelmetlen székein, izgulok, remélem, megy.

komment

süti beállítások módosítása