HTML

Megtérülés

2013.10.03. 17:05 :: Tobber

Mosolyogj és a világ visszamosolyog.

És ha rossz kedvű vagy, akkor emlékezni fognak a mosolyodra.

Oszt azzal nyúz a zöldséges, Csinikolléga, Újkolléga és Cégescélbaért, Kollegina, kolléganők, hogy mi a baj, miért vagyok nyúzott és kedvesek, figyelmesek és aggódnak.

És akiknek ezer szívességet tettem, azok ma összefogtak és segítettek megoldani, amivel hetek óta küzdök és nem ment, mert nekik volt csak megfelelő a szoftverük hozzá és együttes erővel kibogozták a bugot és megoldhattam.

És semmi bajom, fáradt vagyok és kialvatlan, millió dolgot bevállaltam és nemet kell mondjak hetente 8-10 remek programra, ha túl akarok élni, azokat tartom meg, amik fontosak ÉS halaszthatatlanok.

Jól vagyok. Csak a fejem fáj jópár napja.

komment

süti beállítások módosítása