HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.07.23. 21:48 :: Tobber

Hát jó, még eggyel kevesebb. :-)

Az volt az elég kockázatos terv, hogy Majdcsakkapnicket is szeretne nyaralni, én is, menjünk együtt, aztán majd meglátjuk.

Én mertem kérni, hogy az eddigi HÁROM randi után akkor talán töltsünk több időt együtt, mielőtt úgy döntenék, hogy befizetjük, ám jövő hét vége lett volna csak jó nekem utazásra, ami azért elég szoros.

Kb. mindannyian azt mondtátok, hogy inkább ne menjek...

Most tényleg gyengéden és óvatosan ecseteltem neki, hogy azért van abban kockázat, hogy egyedülálló nő alig ismert férfival elindul mediterrán térségbe, mire kiakadt, hogy kinek képzelem őt. Úgyhogy ahelyett, hogy két szóval megnyugatott volna, hogy ne legyenek kétségeim (persze attól még lehett volna cikis), inkább felindult, hogy mit gondolok róla!!!

Nos, ha ennyi az empátia benne, akkor inkább hagyjuk. Pedig becsszóra kíméletesen adtam elő...

----------------

És akkor idén SEM megyek nyaralni. Kezdek hozzászokni.

 

komment

süti beállítások módosítása