HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Ne tömegközlekedj

2020.02.18. 12:23 :: Tobber

Én vagyok a marha, hogy még nem ültem át az autóba és metrózgatok.

Tegnap reggel arra figyelek fel, hogy szétröppennek az emberek a metrón: felszállt egy ordibáló család és nagyon ijesztően viselkedtek.

Ma reggel egy drogos arc agresszíven kért pénzt tiniktől, egy másik állt az aluljáró közepén és behunyt szemmel dülöngélt.

Este állok a töküres járdán a zebránál zöldre várva. Szépen bal szélen állva, mert az egy szál cigimet szívtam, ne zavarjak odaérőt. Még úgy tíz méter volt jobbra tőlem. Erre teljes lendülettel kikerül alighelyen balról egy ötvenes fickó és a karomhoz vágva a táskáját. Még elkaptam a cigit, ne égessem ki, ő átrohan a piroson és felháborodva visszanéz meg a táskáját nézegeti, hogy kiégett-e. Mondjuk ha nem rohanna bele álló és cigizgető nőbe...

Utolértem az osztott pálya másik zebrájánál, nem mert szólni.

Egyik nap a gerincműtétem helyét ütögette egy nő táskával, menjek gyorsabban. Lassan hömpölygött a tömeg, előzni sem lehetett. Kivettem a táskát a derekamból, nekiállt hőbörögni.

És ma is jött a xarszagú koldus a tömegen át. Nem, nem lakom pocsék környéken, sőt, ismerős a közelben 200 millióért nem adja a 140 nm-es házát, mert ér az többet is.

Undorító, hogy átlag dógozó polgárnak kevesebb joga van, mint néhány futóbolondnak.

(És akkor nem beszéltünk még G totál fax randipartnereiről, meg Kollegina zakkant apjáról, fröcsögő én apámról. Mi van az öregedő férfiakkal????? Bocs a ritka kivételnek.)

Azt meséltem, hogy KDNP-s apámnak megmondta a párt, hogy ami a neten van, az mind hülyeség, csak az igaz, ami a Nemzetben megjelenik? Meghát egyébként is csak nő vagyok és fiatalabb, ezért cikkeket vág ki belőle és küldözgeti Anyuval, hogy én is jóltájékozott legyek.

(Naponta egy órám tuti hírek olvasásával telik, nem baj.)

komment

süti beállítások módosítása