HTML

Liliomok

2009.03.29. 23:05 :: Tobber

Aki emlékszik még két évvel ezelőtti síelésemre, ahol egy 15 éves fiú (Tini) hajtott rám, az nem fog akkorát csodálkozni:

Rámhajtott egy 15,5 éves fiú ma. Igazából eddig is jókat csacsogtunk, de a sulis dolgozatairól, meg hogy hogyan mondja el a töriegyest anyunak. Ma meg bátran és félreérthetetlenül rámhajott, félrehívott, hosszan bókolt, hogy mennyire szép vagyok, kedves és szexi. Kikérdeztem, hogy mit is szeretne tőlem.
Nem tévedtem, hosszan és izgatottan ecsetelte. Szimpatikusak az elképzelései és ellenállhatatlanul édes.

Szöszkehuszonéves is szórakoztatott ma, hogy mikor és hogyan fogok ráérni kettesben, illetve Ess is egy órát csak rajtam lógott, szal M.agyvérzést kapott a féltékenységtől-idegességtől, kettőnket bámult, majd odajött, hogy megjegyezze, hogy majd neki is lesz valakije. Ess-sel nem vagyunk együtt, de azért megnyugtattam M-et, hogy ma már jártam nála.
Gonosz vagyok, de így hátha lerázom.

Statisztika:
M. 48 éves
Ess 46 éves
Szöszkehuszonéves 20 éves
Újtini 15,5 éves

Ismét beigazolódik, csak a 30-42 közötti korosztálynak nem jövök be. Pedig akire ráhajtottam és végre reagált, épp benne van...

 


 

komment

süti beállítások módosítása