HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2011.05.13. 21:17 :: Tobber

A sokadik bejegyzést törlöm ki innen mentés nélkül. A vidámabbik arcomat a gondok pozitív ecsetelésével a facebookon megtaláljátok, szomorúsággal meg nem terhelek másokat.

Bátran be lehet jelölni, ha nem tudod a nevem, a tob nlc kukac jahú komon meglelsz.

komment

---

2011.05.13. 20:59 :: Tobber

Amit szegény Drpr-nek nem sikerült végrehajtania, megtette a Jóisten, leálltam pár napra. Két napra még táppénz is befigyelt, ami lehetett volna több, de nem bírtam volna itthon fekve.

Na jó, nem bírtam volna még egy ilyen sokkoló rádöbbenést: újranézegettem a Farm, ahol élünk sorozatot és összeomlott egy illúzió.

Jesszus, ami tinikoromban bájos és édes és tanulságos tündéri történet volt, az így érett fejjel borzalmas igénytelen giccs, az émelygést fokozandó minden mozdulatot hangulaterősítő hegedűnyekergéssel kísérve. Csak az járt a fejemben, hogy szegény hegedűs mennyivel többet dolgozhatott ezen, mint az Alienen például.

Mindenkit óvnék ettől a közhelyes unalomtól, ahol nincsenek árnyalatok és a jellemábrázolásban még a Buci-maci magazin is megelőzi. Remélem, valakinek megmentettem egy délutánját, ha már az enyémet kicsit elrontotta, hogy nem napozhatok a teraszomon, mert az utcát felbontják és a betonfúró zaja még

komment

---

2011.05.09. 23:43 :: Tobber

Holnap felmegyek a marketingre és megkérdezem, hogy érdeklődnek-e az ügyfélnél a telefonos menürendszerűnk felől. Elégedettek-e, megtalálják-e azt a menüt, amiért telefonáltak.
A bankomat akartam felhívni. Nem akarom, hogy konkrétan intézzenek el valamit, egyetlen kérdésem lett volna. Általános, de tudnom kéne.
És mindenféle problémára vannak nyomógombok, de mindhez szükséges a telefonos beazonosítás. Nekem meg nincs olyanom.
Netes van, de azt még nem könyvelték le, tehát ott sem találtam választ.
És akkor itt állok, hogy emberi hang nuku, kijátszani nem lehet, pedig csak egy kérdésem lett volna!!!!!

Kb. 15 éve vagyok ennél a banknál, de érik, hogy elhagyjam.
Szóval a mi ügyfeleinkre is kíváncsi lennék.
Vajon miért telefonált ma is dühödten egy ügyfél, fenyegetőzve, anyázva? (És a recepciós lányok szemében mi vagyunk a bunkók, hogy nem segítünk. Nem is értünk hozzá, kb. mintha az Opel könyvelőjét csesztetnék, hogy miért zörög a kardántengely.)
Valszeg elveszett a menüinkben.

komment

süti beállítások módosítása