HTML

Karantén 6. nap

2020.03.20. 14:41 :: Tobber

Nem tudom, hogyan lehetne bárki függő a tojástól, de összedobtam egy szalonnás-kolbászos rántottát ebédre és boldogság tölt el.

Befejeztem a zárásaimat, még bevárok három választ három feladat befejezéséhez, de lehet, hogy hétvégére is hagyok belőle, lefoglal. Napi 1-2 skype, jó tudni, hogy más sem viseli könnyen. Bentre érkeznek leveleim, ráírtam a postázóslányra, hogy csörrentsen meg és olvassa be, mik azok, ráér-e...

Elővettem egy könyvet, meg a kézimunkáim közül 5 projektet, ezeknek adok egy hónapot. Nem vagyok sem motivált, sem az idő nem sürget...

Reggel nyolctól folyamatosan aszfaltot marnak és öntenek, kátyúznak a ház előtt, ami remek, mert fél marhákat el tudnánk rejteni jónéhányban. Csak irtó zajosak.

Fekve, feltett lábbal a legjobb dolgozni, még ezt bírja legjobban a derekam, hétvégén meg 100%, hogy kimerészkedem sétálni "csúcsidőn kívül", erre úgysem sokan járnak. Mozgáshiányom van.

Meggárgyulok itthon, pedig igazán ideális minden.

Alapból home office emberek, ti hogyan csináljátok? Adjatok trükköket!

komment

süti beállítások módosítása