HTML

Apróság

2019.01.18. 15:27 :: Tobber

Apróság, de annyira izomlázam van. (Meg görcsöl a lábam és fáj a derekam.)

Elugrottunk a cimbikkel táncolni. Fél éve egyáltalán nem, előtte egy évig sem sokat ugráltam, gondoltam, elleszek fél órát. Három órát táncoltam végül.

Közben flowfene, nem tűnt fel, hogy lassítani kéne. Szóval állóképességem még akad, tüdőm egész korrektül bírta, feltételezem, hogy a vastabletta-kúra is sokat segít.

Reggelre megszerveztem egy kolléganő búcsúztatóját, a kedvenc sütijéből csináltattam tortát (meg fotót montázsoltam, meg virágot kapott, üdítőt). Két órával később már görcsösen ment a hasam, a menza rövid sorát nem bírtam végigállni, ott is el kellett rohannom. Este semmit nem ettem, reggel csak egy fél tortaszeletet. Sztívia vagy xillit lesz a ludas, gondolom, lehetett a süteményben, ezektől borul ki az emésztésem. Leszakad a hasam, szétmegy a fejem, annyira elegem van!

Vagy csak hisztike van, mert későn másztam haza, hajnali kettőkor aludtam el és 5 órát sem aludtam.

És tudom, mindenki más szarabbul van nálam...

---

A cégnél elszabadult a tempó, nem tudom koordinálni a feladatözönt. Remek vagyok priorizálásban, de ezt nehezen tartom kézben. Sokat Rubik kockázom esténként, hogy ne épüljek le fejlesszem a gondolkodásomat.

Nem tudom, segít-e, de imádom bogarászni.

komment

süti beállítások módosítása