HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

elegem van

2018.09.19. 11:57 :: Tobber

Reggel a ct-re 1,5 órával korábban kell menni, ugyanazokat a gdpr papírokat töltöm ki, mint két hete, meg három hete, majd várok fél órát, de csak nem adják a kontrasztanyagot. Szívesen aludtam volna fél órával tovább, 6:00-ig. Majd behívnak, hogy mire is kell pontosan a CT (a tököm kivan, miért engem kérdeznek? Nagy mennyiségű orvosi lapot fénymásolgatnak le, én meg hülye a témához), merthogy ő átküld kontrasztos MR-re, az a tuti. Nyilván, csak azt a biztosítóm nagy eséllyel még egyszer nem állja, és 83 000 Ft-ba kerül. Ha a CT-n megnézné, hogy egyáltalán van-e a hasban valami gebasz, akkor esetleg, de így egy tisztázandó gyanúra...

Úgyhogy elküldtek vizsgálat nélkül. Harcolok a biztosítómmal, hogy állja, egyelőre nem akarják.

Elbőgtem magamat.

Egyelőre 30%-on áll a mutatóm, hogy feladom. A nyakit, ha nem rák, műtsék meg, a többi helyen meg nőjjön, ami akar. Elment az erőm. Fáradt vagyok, stresszes, szar a közérzetem, és nem hiszem, hogy mindenkinek 100 évig kell élnie.

Agyalok, agyalok.

komment

süti beállítások módosítása