HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hétvége

2018.07.16. 10:28 :: Tobber

Bé átjött meglátogatni a cicát, szerinte jó állapotban van még. Kemény macska, na.

Aztán megebédeltünk (Bével, a cica napközben nem eszik) és annyira finom kézműves hamburgert ettem édesburgonya körettel, hogy a fülem kettéállt. Pedig pár tonna kézműves hamburgert megettem életemben...

Bé most látott először olyat tizensok év közös kajálások során, hogy mindent megettem a tányéromról. :D Tényleg ritka.

Ezekután elhatároztam, hogy nagyjából semmit nem csinálok a hétvégén. A fiúkákhoz nem volt kedvem (azért azt nagyon szeretem, hogy mindig ajánlkozik 3-4-5), strandra egy porcikám sem kívánkozott, cimbik elutaztak, cicáztam, mostam, takarítottam (cica óta jóval többet :D), szépültem, olvastam, sorozatoztam félig leengedett redőnyök mögött, légkondival. Várom már a nyár végét.

komment

süti beállítások módosítása