HTML

Na

2018.06.21. 10:12 :: Tobber

11. éve a cégnél dolgozom.

Mindenkinek adott a lehetőség, hogy elmenjen home office-ba, nyugiban, otthonról dolgozni, vagy épp a kéményseprőt várni.

Kolleginának és nekem nem, mert olyan a munkakörünk, személyes jelenlét, blabla. Egyébként ha szabin van egyikünk, akkor is megoldja a másik.

Kicsit elegem volt, hogy ezalatt a kollégáim nem is elérhetőek, én meg nem is lógnék, de képtelen vagyok ebben a káoszban pontosan és alaposan dolgozni, szeretnék nyugiban megoldani 1-1 nehezebb feladatot.

Megkörnyékeztem a kedvenc business partneremet, meg a HR-es összekötőnket, hogy ugyanmár nézzünk utána ennek a szabályzatunknak. Ők meg csípőből rávágták, hogy az nekem is jár.

Szóval kaptam évente egy teljes hónap home officet!!!

Na végre.

komment

süti beállítások módosítása