HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Vidám napok

2018.05.24. 13:39 :: Tobber

Aztán vannak olyan napok, amikor mindenki jókedvű.

Az egy tény, hogy a félőrült spanyoltanárnőnk lüke. Előre röhög a saját poénjain. Az asztalt csapkodva (annyira cuki csaj!). Tegnap végigkérdezett mindenkit, milyen könyveket szeret olvasni. Odaért az utolsóhoz, a pasi elkezdi benyögni, hogy neki van egy titka. A tanárnő felröhög, hogy te nem is tudsz olvasni, mi? Majd könnyesre röhögte magát a poénján. Na jó, én is. A pasi kevésbé értékelte. :D

---

Újnagyfőnök borús hangulatban cirkált egész délelőtt, nem is mertünk hozzászólni. Aztán jelenése volt a boardnál.

Visszafelé már messziről halljuk, hogy fütyörészik, a belépőkártyáját forgatja. Ránkvigyorog: nincs ám jó kedvem, lányok, csak megvicceltelek titeket! :D

---

Az Okosfiú jött a város felé, én a suliból metróztam a találkozónk felé, viccből spanyolul válaszoltam egy csetkérdésére. Ő meg portugálul reagált. Így leveleztünk hosszan, jó kis agytorna, de kitaláltuk, mit akarhat a másik! :)

Majd két újdonságot is mutattam neki, hihi, imádok 21 éveseket tanítgatni. Meg kifejtette, hogy sosem gondolta, hogy egy 41 éves nő ennyire beindítja. :D
A legközelebbi randin már 42 leszek.

---

Azt meg nem tudom, Müzlivel hogyan is jutottunk a témáig, de nagyon hülye öregek leszünk! :D

komment

süti beállítások módosítása