HTML

Álmos vagyok

2018.01.17. 14:56 :: Tobber

Nahát az úgy van, hogy amelyik gyógyszert átmenetileg kell szednem, kvázi szorongáscsökkentő, abból a legkisebb egységűből 4 helyett már 3 a napi adag.

Illetve ahogyan érzem, adagolhatom magamnak. Nem akarok rászokni.

És mivel a randik, vagy a habfürdő tényleg segít, így tegnap egyetlen tablettával megúsztam, ma még nem vettem be.

A részleteket most inkább nem ecsetelném itt.

De jó.

Egy csomó témát elengedtem, így pl. nagyon hízom, hehe, a konditerem közelébe max. heti egyszer megyek, nem izgat, ha lemaradok egy jó buliról, táncról, társasról, iszogatásról, vagy csak otthon fekszem fél napot hétvégén. Nem érdekel, ha nem olvasok el mindent pro-kontra Gerébről (de), lemaradok színházakról, vagy hogy napok óta csak copfban van a hajam. Ami nagyon jó lett sötétbarnán, imádom új sminkekkel. Már amikor sminkelek egyáltalán, ezzel a hajjal a bőröm is szebb vagy hogy.

Nem izgat Judós3, látom, hogy mennyire botladozik, semmit sem csinál, a szülei pénzén él, és tényleg befizették egy újabb suliba (kitartást a korrepetitornak!), a marketingjét pedig tanítani kéne "hogyan ne" kurzusokon, 1-2 lájkok a családtól, még a haverok sem, megosztani önmagának szokta. Apja annyit nem tett érte, hogy a profi fotósfelszereléssel új képeket készítsen (pedig mennyire ígérte!), az én nyári fotóimmal reklámoz(gat), egyiken látszom is a tükörben. :D

Befizettem a következő spanyol tanfolyamot és mozgósítottam egy régi bandatagot, hogy tartson velem, úgyhogy ideje elkezdeni ismételni, van már mit, hál'istennek.

ÚjNagyfőnök harmadik napja van nálunk, már hatalmas a felfordulás, zsizseg a hangyasereg vihar előtt...

ÚjD meg olyan, amilyen... :)

komment

süti beállítások módosítása