HTML

Kérdések

2017.12.12. 16:07 :: Tobber

Komolyan elgondolkoztam, hogy a Jóisten minek küldte nekem Judós3-at, ha aztán ilyen kurtán-furcsán el is vette.

Egy ötlet: a kutyák miatt. Nekik van három és akárhányszor mentem, falkában lógtak rajtam. Én meg gyerekkoromban is azért csatangoltam el, hogy a környék összes kutyáját szétvakargassam.

És tulképp a srác is egy kis örömgombóc volt, elémfutott a lépcsőházba, úgy várt, körbeugrált, leste a kívánságaimat, izgult, ha feszült voltam. És nem akarok szemétkedni, de valójában csak ezt kaptam tőle, igaz, ezt korlátlan mennyiségben.

És elgondolkoztam, hogy nekem kéne egy kutya. Nagyon kistestű, ami elvan egy kisebb lakásban és a nagyobb tetőteraszon, ami örömet ad és körbeugrál és amiért van értelme hazamennem, otthon lennem, akiről gondoskodhatok...

Még csak nézelődöm, meg utánajárok, sosem volt kutyám, de nagyon szeretem őket. Vajon jó ötlet lenne?

Akinek van véleménye, tapasztalata, írja meg, légyszi!

(Az emailcímem: tobnlc és jahús)

komment

süti beállítások módosítása