HTML

Grrr

2017.11.16. 15:57 :: Tobber

Éjjel felébredek szívdobogásra, rettegésre, pörög az agyam, látom, mikor volt online, nem bírok aludni, nem akarok élni.

Kialvatlan vagyok.

Aztán elmegyünk a kollégákkal egyik kedvencünk szülinapi ebédjére és végigröhögöm az egészet és pont nem érdekel, hogy a bugyis liba levelei ugrálnak fel a telómon. Vajon hány napon belül kap hülyét az ezo hülyeségektől? :D (Nagy ezo/chemtrailes-troll a fiú...)

Jóképűújkollégával dumáltam, felvázoltam a szitut, ugyanazt mondja. 1-2 hónap, és hülyét kapnak otthon tőle, a lustulásától, ő unni fogja a buta libákat, belátja, hogy minden pontján előremozdítottam és nem mellesleg az értettségem és a szeretetem kell neki. Arra kér Jóképűújkolléga, hogy ne változtassam meg 180 fokban az élete minden pontját, mert esélyes, hogy ettől pánikolt be, hogy kötöttség a 8 órás munka, az edzettkeresés, a sulinyomásom, stb. :D

Jó, lehet, hogy sokat vártam egy fiútól, aki 22 év alatt semmit nem tett az asztalra, előttem nem voltak elvárások vele szemben, én meg fél év alatt a legtöbb tervét véghezvitettem vele.

Távolodik.

Azt sikerült kiboncolni, hogy gyerekkoromban sem ölelgettek, puszilgattak a szüleim, nem éreztették a szeretetet, pláne nem mondták (hiszen úgyis tudom...), a párkapcsolataimban is volt távolságtartás (hiszen úgyis tudják), a barátokkal sincs ölelés, puszi, a masszázst is utálom.
Valami gond lehet nálam az érintéssel, aztán jött egy fiú, aki ösztönből tudta, hogyan érjen hozzám, mi nem zavar, és igen, ez hiányzik leginkább.

A szeretet testi és szavakbeli kifejezése.

komment

süti beállítások módosítása