HTML

Tegnap

2017.11.13. 14:54 :: Tobber

Tegnap elmentem volna nemtudomitthogyhivják G-vel ebédelni, anno szeretőm volt. Aztán ő bekajált reggel, én nem eszem, úgyhogy átjött hozzám, beszélgettünk, elmesélte a terveit. Meg csináltunk egyebet.

Aztán találkoztam egy fotós fiúval, készített rólam pár őszi urbánus képet, szépek lettek. A képek, én közepes vagyok rajtuk.

Aztán órákig kávéztunk, majd megbeszéltük, hogy jön, hogy fotóz megint a héten.

Megérkezett a déli postával a Judós3-nak rendelt kínai óra, amit nagyon akart. És irtó jól néz ki!!! Annyira várta már!

Most mit tegyek? Várjon a sutban? Küldjem át neki? Áh, megláttam és megint elbőgtem magamat.

A p.csába, mikor leszek már jobban? Hányingerem van, remegek, sírok, zombiként kószálok. Olyan üres minden.

Minden okosságot megcsinálok, hogy jobb legyen, nem írok rá (az okos??), terveket írok magamnak, eljárok barátokkal, randizgatni, fogyok, csinibben öltözöm, lemegyek mozogni, mind, hogy eltérítsem a gondolataimat, mi a fenét kéne még tegyek? :(

komment

süti beállítások módosítása