HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Annyi

2017.11.13. 16:13 :: Tobber

Annyi bókot kapok a cégnél! :)

Sosem írok róla, pedig nagyon sokan olyan jó véleménnyel vannak rólam, hogy még a szemembe is mondják, pedig tudják, hogy nem bírom az ilyet. :D

Ezt csak ma:

"Neked nagyon jó természeted van, Tobber. Gyors, kellően nyers és humoros vagy, én ezt bírom. Jól meg leszel, bárki is lesz a főnököd. Azért szurkolok, hogy gyorsan megtaláljátok a közös hangot."

"Jaj, ne idegesítsél, bakker, szerettem veled dolgozni." - Vele én is sajnálom, ha már nem.

"Annyira kreatív vagy, mindig megoldod a megoldhatatlannak tűnőt!" - :D Mondjuk ő a múltkor mesélte, hogy már majdnem leszbikus lett, amikor a döntése éjjelén megismerte a férjét. Azért engem biztat. :D Lüke a nő.

"Ugye te maradsz nekünk?"

De úgy általában ragaszkodnak hozzám a legtöbben, meg magabiztosnak, erősnek és talpraesettnek tartanak. Aki mindig hamar megoldja a gondjait és megtalálja a legjobb megoldást a cégnél, magánéletben is. Még arra is engem kértek meg anno, hogy az izzadtságszagú gazdasági vezetőnknek szóljak, hogy mosakodjon gyakrabban, mert én annyira diplomatikus vagyok. Megmondtam, azóta nem is olyan. Mondom én, hogy csak a blogon és a Papírkutyáknak rinyálok...

De ezt a kis köcsögöt nagyon szeretném visszakapni az életembe. Imádtam, ahogyan tud szeretni.

Reggel ráírt az apja. Miért nem otthon beszéltek, nem otthon aludt? Nem, nem olvasok bele a levelezésébe, nem korrekt, elég azt látnom, hogy ki ír neki. Az sem túl korrekt, de nem fogom leállítani.

komment

süti beállítások módosítása