HTML

Teregetek

2017.11.11. 10:14 :: Tobber

Teregetem ki a ruháit.

Kitört megint a sírás.

Rádöbbentem, hogy ő tényleg olyan volt, mint egy kölyökkutya, aki nem tudja, mivel tud szórakoztatni, ezért áthozta a vicces tini alsóit. A kamaszszobájába vett csajozós hangulatlámpát. Gizdult a judóruháival, névreszóló sportfelsőivel.

Most értettem meg, miért hozta ezeket ide. Nem tudta, mivel kell egy okosabb, érettebb nőnek imponálnia. Ha volt pénze, szerelmes feliratú gyűrűt, több szíves láncot, virágokat vett, főzött rám.

Ő a legtöbbet adta bele, amit tudott.

Ezt kurvára én b.sztam el! Stresszes voltam, sok volt a rámtámaszkodása. Pedig ő nagyon szeretett.

Nem tudtam értékelni az ennyire odaadó szeretetét, szigorú voltam a munkakereséseiben, a késést nem tűrtem, a telóján mutatott minden csetet, ne izguljak.

Annyira szeretném vissza! Megtanulnám értékelni.

Engem még nem szerettek így.

 

komment

süti beállítások módosítása