HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Gondolkozom

2017.10.19. 09:45 :: Tobber

...hogy én hisztis vagyok-e. Nem, nem tartom magamat annak, sőt.

Higgadtan tűröm apámat a kollégáimat a munkámat, hogy napi 100x becsapják a fülemtől 3 méterre a konyhaajtót, amit egy üvegfalra(!) szereltek fel, ergo mindig berezonál az egész. Ma a kettes metrón be nem mondták volna, hogy a hármas metró műszaki hiba (füstszag) nem jár, akkor választhattam volna alternatív útvonalat. Mert a főváros tömegközlekedési hálózata remek, a szolgáltatás pocsék néha. Semmiből nem állt volna bemondani, hogy ne menjünk a Deákig, ha van választás, én min. 3 másik útvonalon jöhettem volna max. 15-20 perc késéssel.

Na mindegy. A béke azóta is szent, Judós3 mindig elémjön a metróhoz, együtt sétálgatunk az álomszép környéken, ő lelkesebb a kreatív nászajándék készítésében, mint én (sosem hittem volna, hogy bír a fenekén egy órát ülni, vagy hobbiboltan kartont válogatni), ma apukája szülinapjára megyünk, aztán rohanás tovább.

Vasárnap a családja döbbent csenddel fogadta, amikor Judós3 leette magát és csak legyintett, úgyis én mosok. És tereget és övé a konyha teljesen (oké, mindketten főzünk), és a nővére rá is kérdezett, hogy akkor mit is csinálok én. :D

Erre anyukája megjegyzi: nekem erre sosem sikerült rávenni a fiamat. Igaz, nincsenek is olyan eszközeim, mint Tobbernek! :D :D :D

komment

süti beállítások módosítása