HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Nyűg

2017.09.26. 13:56 :: Tobber

Tényleg semmi bajom, csak valahogyan nem jó.

PMS tuti, de hogy a múltkori 17 napra 8 nap mensi után mikor jön meg, az meglepi.

Össze-vissza kajáltunk hétvégén, eltunyít és bosszant is. Mentem volna kondizni, de Judós3 kérte, hogy legyek vele este. Aztán nem mesélte, mi a baja, én sem meséltem még a céges dolgokról. Valahogy nem akarjuk rontani a hangulatot. Aztán kibukott belőle, hogy kiszedte a főnökéből: nincsen bejelentve. Mint ott senki sem. Nincsen TB-je. És hogy nem igazán akarnák, mert így is épp csak kitermeli a fizetését. Itt csípőből levezettem egy számítást neki, hogy amiket megfőz, mennyi haszonnal járnak, bőven kitermelik rezsistül, adóstul, fizukkal, bérleti díjjal, magyarul kell a tulaj bmw-jére... Úgyhogy megbeszéltük, itt nem marad. Sportol, bicajozik, másokat edz és ott is sérülhet, már fájt a foga egyik nap, nomeg egyébként sem korrekt, hogy nincs egyáltalán bejelentve a nagy magyar valóságban, ahol küzdenek, hogy alkalmazottat találjanak, mégsem becsülik, fizetik meg, vagy jelentik be. Fasza.

Ráhasaltunk az álláshirdetésekre megint. A t.köm kian.

És elhatároztam, hogy egészségesebbeket eszem, ezért a mai ebédem (még nagyon fáj a hasam főtt kajákhoz) sajt, szőlő, diákcsemege, és még pár hozzáadott mag. Örök hála Békának, tőle csórtam az ötletet, laktat, könnyű, finom, nem túl rostos.

Erre Nagyfőnök beállít két hatalmas, öklömnyi cukorszármazékkal dekorált fánkkal, hogy ezt nekünk hozta. :D

Mindegy, ma együtt kondizunk Judós3-mal, lemozgom. Egy részét. Ejj, de nincs kedvem az ő terméhez!

Ma van a teljesítményértékelésem, meg a kompetenciáimat is átgondoljuk, talán az utolsó a Nagyfőnökkel. Izgulok.

komment

süti beállítások módosítása