HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Vélemények?

2017.08.14. 15:23 :: Tobber

Érdekel a véleményetek.

Van a céges konyhában egy közös jégkockatartó, amit mindenki használ. Belenyúlkál, kiveszi az utolsó jeget, jobb esetben feltölti, de akkor meg sokáig hideg vizet találunk benne, vagy ha kiszednénk a maradék fagyottat, kiborítjuk a feltöltést is.

Ezért pár hete kibattyogtam a szomszédos konyhafelszerelés boltba, vettem magamnak 450 Ft-ért egyet, ráírtam a nevemet(!), és külön készítek jégkockát a mélyhűtőben magamnak.

Amire rájárnak.

Rendszerint kiveszik belőle, néha után sem töltik, viccesen odaszólnak, hogy köszi a jeget, majd visszaadom.

Ma egy kicsit elegem lett, és udvarias félmosollyal visszaszóltam, hogy hol van a bolt, hol lehet tartót kapni, ha otthonról nem bírna behozni egyet. Még mindig túl kedves voltam.

Mit gondoltok, csak szerintem parasztság bárkinek a kajájához, akár jégkockájához nyúlni előzetes kérdezés nélkül? Hatvan kollégával osztjuk meg a konyhát, nagyjából mindnek jobb a fizetése nálam.

Írjátok meg, mi a véleményetek!

komment

süti beállítások módosítása