HTML

Nagy az amplitúdó

2017.07.20. 13:26 :: Tobber

És akkor hazaértem és CSEND volt két órát és már el is felejtettem, az milyen.

És Judós3 megjött és übercuki volt és vidám és gondtalan és figyelmes és végigdumáltuk az estét nevetgélve, és bújt és szórakoztatott. És ma is levelezik és kokettál és bókol és kicsit sem erőltetett, ahogy én lennék a helyében.

Ez a fiú az élet császára, sodródik és mindig jó helyen köt ki, vagy mentik ki a hülye helyzeteiből.

A Jóisten tuti azért küldte nekem, hogy tanuljak már egy kis lazaságot tőle, hogy ne tervezzek, agyaljak ki mindent az utolsó részletig, hagyjak esélyt a majdátmegyünkhaahídnálleszünk megoldásoknak.

De azért értékelném, ha nem mindent ekkora svunggal élnénk meg.

A gyomoridegem megvan, a hányingerem dettó, pms miatt leszakad a hasam és fáj a mellem, most még öteltem sincsen, hogyan lóduljak tovább, nincs lelkierőm sportolni menni, vagy kreatívkodni.

Na majd megoldom.

komment

süti beállítások módosítása