HTML

Hát passz

2017.07.19. 10:51 :: Tobber

Gondoltam, én elmondtam, amit akartam, innentől kedves leszek és önmagam. Hát ez tegnap egy órát sikerült, majd flegmázni kezdett és elment aludni nyolckor, amikor ő is hajnali fekvő.

Hát 3-ig bőgtem a teraszon, majd reggel nem értette, hogy miért nem vagyok boldog. Felöltöztem csinibe, amitől kapott egy féltékenységi rohamot, pedig oka akkor még nem volt, utána egy órával írt rám Rosszfiú, hogy ma végre találkozzunk.

Nem lesz időm munka és Judós3-mal kondizás között.

Most sodródom, de egyedül ezt nem oldom meg. Mármint a kapcsolati részt. A kezdődő mélyrepülést nem tudom.

Ismét egy aligruhás, dekoratív lány jelölte be facebookon, állítólag nem tudja, honnan ismeri. Épp a szingli nyaralása utáni nap. Mindegy, én már nem tépem magamat miatta.

komment

süti beállítások módosítása