HTML

Vihar előszele

2017.07.16. 18:12 :: Tobber

Ma csak bőgök.

Egy edző válaszát várta Judós3, és egyébként is megbízott, hogy figyeljem a gmailjét.

Tegnap ellenőrzöm, értesítést kapott: női név írt neki facebookon. A szigorúan csak fiús buli alatt?

Átmentem a facebookjára, túl gyanús volt, ahogy eltávolított a buli közeléből.

Két exére is ráírt, mikor találkoznak ott lent.

Bammeg!

Nem érdekel, ha megcsal, azt utálom, hogy hazudik és hogy megtiltotta a nyitott hétvégét! Amivel mindketten hazudni kényszerülünk!

Felhívtam, kikérdeztem, elküldtem a fenébe!

Állítólag csak haverkodni akart velük. Na ja.

Úgyhogy jócskán bedühödve este 11-kor ráírtam a híresséváltsportolóra, meggondoltam magamat, hol jár. Fél óra múlva nálam volt. Itt aludt.

Így nézzenek a pasik nőket hülyének.

---

Még este nekihasaltam, kimostam két adagot géppel, kettőt kézzel, egy 160 literes zsákot telitömtem szeméttel, kidobtam 12 melltartómat és 27 bugyimat(!!!), felpróbáltam, mi divatos a tavalyi ruhákból, kb.semmi, azokat kipakoltam, rend, növények, kádfertőtlenítés, illatos a lakás.

Megnéztem az UnREAL legutóbbi évadzáróját, ami vmiért kimaradt, szép feminista mű!

Hogy mit kezdek Judós3-mal? Nem tudom. A kapcsolatokat nem igénylem, a lelkemnek is rosszat tesz, a poligámiába nem megy bele, de amint hátat fordítok, udvarolgat, ellenben übercuki, megnyerő srác, minden órában jól szórakozunk együtt, rugalmas, alakítható, meg szép.

Ja, de ezt már megírtam ide negyedéve is.

 

komment

süti beállítások módosítása