HTML

Oh

2017.07.06. 11:09 :: Tobber

Hát, ilyen helyzetben még nem voltam.

Behív az igazgatóm, bezárja az ajtót és megkérdi, van-e konfliktusom a biztonsági szolgálattal.

Öh. Nincsen. Sőt. Tök udvariasak vagyunk egymással, hatszor megköszönöm, ha felszólnak valamiért, cukin köszönök el este, soha nem volt feszkó.

Merthogy kedden az igazgató nálam hagyta a gyereke útlevelét, hogy a lány majd beugrik érte hozzám.

Jó.

Órákkal később csörgött a recepció, hogy visszajött a vendégpasim, aki ma már járt itt korábban, de nem talált engem. He? Mivel többmillió ügyfelünk van és néha ki tudják deríteni a nevemet, ezért arra tippeltem, ismét egy problémás ügyfél, én meg nem vagyok ügyfélkapcsolatis.

- Oké, -mondom, -megkérdeznéd a nevét, kérlek?

- XY- mondja bakker az igazgatóm nevét.

(Elkönyveltem magamban, hogy ez az úgy nő nem egy észlény, mindegy, lemegyek tisztázni).

-Rendben, köszi, hogy szóltál, nem tudom, ki lehet, lemegyek, tisztázzuk.

Itt letettük a telefont, lent kiderült, hogy a főnök lánya a pasiját küldte be, megköszöntem még egyszer a recin, hogy felszóltak, majd még fel is hívtam a csajt, hogy bocsi a félreértésért, egy lányt vártunk.

Napi szinten sok ilyen van, nem foglalkoztam vele.

Majd írt az igazgatónak a lánya, hogy miért küldte el az anyja p.csájába Tobbert a biztonságis, mi baja van vele? :O

Hát kiderült, hogy miután letettük a telefont, sűrű anyázásba kezdett a csaj. Az én vendégem előtt, az észlény. Aki nem mellesleg az igazgató vej-jelöltje.

Hát, a főnököm felhívta a főnökét, hogy így a cégünk frontjában senki nem beszélhet, rúgják ki, és csak UTÁNA hívott be, hogy ennek oka lehetett-e, volt-e balhénk.

Nem volt. Kijöttünk és Kollegina dettó ugyanazt elmesélte, hogy tök aranyos voltam, mit mondtam. Meg ugye a srác is hallotta, hogy nincs feszkó a telefonban.

Hát, most várom, hogy kell-e meghallgatásra mennem, hagyjanak már békén, senkinek nem ártottam!!!!
:(

komment

süti beállítások módosítása