HTML

Meg akarom állítani a világot pár hétre

2017.07.05. 12:09 :: Tobber

Hazafelé már bőgtem, elrohantam kondizni két órát, közben végig kellett hallgatnom az egyik terhes csaj nagymonológját arról, hogy nekem miért kell gyerekeket szülnöm, bazmeg.

Én meg jólnevelt udvarias nőként csak annyit mondtam, hogy a környezetemben sem látok sok olyat, aki alkalmas rá, de nem vette a célzást.

Annyira tahók az emberek!

Még jobban felk.rtam magamat, meg azon is, hogy Judós3 azt sem tudja, hol vagyok, mert nem érdekli, így is előbb értem haza fél kilenckor. Meg azon, hogy tavazást beszéltünk le szombatra, ezért a cimbiket is odacsődítettem, ő meg bevállalt egy edzést szombat délig, bakker.

Megvolt az első edzése Műegyetemistával. Az exszeretőmmel, akivel tavaly lett vége egy év után, és látta a hirdetését nálam. Jó, hogy mindketten állították, rólam nem is lesz szó, Műegyetemista azonnal témára tért, hogy milyen jó lehet velem élni, mert régen is annyira nyugodt természet voltam.

Hát, vele. Judós3 felröhögött, ő belőlem az állandó balhékat csikarja elő.

Elegem van, hogy négy napot a fiúkkal akar nyaralni, de közben kiderül, hogy 1-2 lány is megy. Én meg odavihetem a mi balcsizásunk után, de ne maradjak ott. Aham.

Nyilván vannak elképzeléseim, mik is fognak ott történni, óvszert csomagolok neki, én érdekem is.

Kértem, hogy ekkorra legyen nyitott a kapcsolatunk, de attól totál kiakad, ígérget fűt-fát, hogy engem szeret, hogy nem fog semmi történni, de ahhoz már túl sokat csalt meg részegen. Nyilván nem fogok otthon ülni magányosan, amíg ő lent csajozik napokig, na.

Faxom kivan.

Ja igen, tegnap munka vége felé négyen szédelegtek oda hozzám, hogy lassan indulunk inni, szedelőzködjek. Jaaa, csak engem nem hívtak. Akkor irtó fontos vagyok, amikor szívességeket csinálok nekik, feladatokat sóznak rám.

Akik idejöttek, mind kérték, hogy menjek, de ha a szervező nem hívott, ka.pják be. Ma idejött a srác magyarázkodni, de épp Kolleginát köszöntöttem fel a szülinapján, úgyhogy elhajtottam, nem érdekel a kifogása. Amikor a gyerekei unalmas ovis eseményeivel tart fel kétnaponta, jó vagyok, de eszébe nem jut szólni, hogy program van? Áh.

Utálok itt élni, utálok élni, utálom, hogy már csak kétnaponta van keksz, utálom a monogámiát, utálom, hogy véres tampon van a vécé mellett a konditeremben, utálom, hogy annyi felelősséget sóznak ránk, mint a százezrekkel többet kereső kollégákra egyáltalán nem, utálom, hogy az egyetlen négy és fél nap nyaralásomon a Balcsin kell lenni, meg utána a páromat otthagyom szingli kanos bulizni négy napra, utálok mindent. Nagyon elegem van.

Tudom, ne menstruáljak és aludjam ki magamat.

komment

süti beállítások módosítása