HTML

First world problem

2017.05.25. 16:10 :: Tobber

Hétvégén szeretek lezseren öltözködni. No nem kapucnis meg edzőcipő, de világos blúz, kiskabát, blézer farmerrel, kényelmes vászoncipővel, vagy max. 4-5 cm sarkú félcipővel.

De.

A fehér magasszárú conversem már besárgult tizenév alatt.

A fehér alacsonyszárú conversem irtó kényelmetlen egy óra után.

A fehér alacsonyszárú conversenek látszó tamarisomban 7-8 órát álltam-járkáltam vasárnap, azóta leszakad a lábam bármiben.

A fehér alapon ezüstös-aranyos tamaris papucscipőm csak vasárnap óta nyom.

Tehát vagy meghízott a lábam, vagy hisztis vagyok.

Úgyhogy kénytelen leszek egy csinosabb utcai sportcipőt venni. Van nekem egy imádott adidasom, azzal megjártam már sokszáz kilométert, kategóriájához mérve csini, fekete, most körülnézek adidaséknál fehérügyben.

Húsz évesen még könnyekig tűrtem, ha fájt a cipőtől a lábam, simán néptáncoltam 6-7 cm-es sarkakon, de már nem érdekel, a vadidegen a metrón, vagy egyébként bárki mit gondol.

cipo1.jpg

cipo2.jpg

cipo3.jpg

cipo6.jpg

cipo5.jpg

cipo4.jpg
Ilyenekben járok hétvégén, este, a képeket az instáról szedtem: streetstyle_blog , best_outfits, the:newyork_style, street_style_paris, world_fashion_styles

komment

süti beállítások módosítása