HTML

Na

2017.04.21. 12:34 :: Tobber

Na, az ilyen helyzeteket kezelem másképp, mint az átlag.

Nem hiszek a monogámiában. És nem hiszem, hogy ha félrelépek, kevésbé szeretnék valakit.

De most nem én léptem félre. Hanem Judós3.

Este nézte a telefonján az általam összerakott önéletrajzot, amikor felugrott egy női név a messengeren és furán kezdett viselkedni. Felfejtettem. Vele márciusban volt (korombéli) egyszer. És amikor eltűnt ugye azon az emlékezetes szombaton, az is egy részegen felszedett (másik) nő miatt volt.

És ami igazán zavart, hogy új nőre kezdett nyomulni, amikor már hozzám akart költözni. Az első kettő alatt szeretők voltunk, meg engem nem a félrelépések zavarnak, hanem a hazugságok, de ez az utóbbi, amiből nem is lett semmi 3 hete, ez nagyon bánt.

És akkor este kilenctől volt némi sírás, ajtócsapkodás, pakolás, hajnali egyig hallgattam, ahogy könyörög, hogy bocsássak meg, és mióta összeköltöztünk, nem csinál semmit (megmutatta a messengerét és ezalapján tényleg), mert fontos vagyok és nagyon szeret és ösztönzöm és megszakad a szíve, hogy így lát.

Hallgattam. Jeleztem neki, hogy ha megcsalnak, vissza szoktam csalni (és közben a telefonomon öt(!) exszeretőm jelentkezett be sorban, mintha éreznék!), miközben azon agyaltam, hogyan vezessem fel neki, hogy a hűség szerintem faszság nem kell kötelező legyen és az ösztöneinkkel ellentétesen van ránkkényszerítve, ezért ha egyikünk sem akar, akkor ne legyünk azok, éljünk nyitott kapcsolatban. Akár havi egy hétvége, akár kéthetente egy nap. Teljes döbbenet volt az arcán, ő még ebben sosem gondolkozott. És nem biztos, hogy elviselné, ha mással vagyok. Pár hete beszélgettem egy így élő párral, ők úgy oldják meg, hogy bevesznek harmadikat, negyediket, és addig is együtt vannak. Hát nem tudom. De nem bánom, hogy ez így eljött.

Kaptam ígéretet hűségre (nem hiszem) és nyitott telefonra, bármikor megmutatja, mi van benne (ezt eléggé gáznak érzem, nem akarok nyomozni).

Volt egy pillanat, hogy összepakolt, taxit hív hajnalban, de neki csak 3 órája maradt aludni, ma megbeszéljük.

Ahogy pár napja itt összefoglaltam, nem a pasimként tekintek rá, hanem egy nagyon szórakoztató játszótársként. Úgyhogy ebből én ki tudok jönni jól, ő nem hiszem, de jó lenne vele maradni. Azért még átrágjuk kicsit, főleg a hazudozás részét. És tudom, hogy a legtöbb nő nem így reagálna, de nem az én életemet élik.

És nekem ott a több tucat jelentkező, nem vagyok rászorulva és nem félek az egyedülléttől sem, ha másként alakulna. Na majd meglátom, mi legyen, ne terjesszétek azért.

komment

süti beállítások módosítása