HTML

Valahogy így kell teljen egy hétvége

2016.09.25. 14:37 :: Tobber

Imádom, hogy vége ennek a hosszú és semmilyen nyárnak, csodás az ősz felénk!!!

Hűvös van, a folyós kókuszolajom megszilárdult.

Bé férje már szerzi a hokijegyeket, jön a tél!

A múlt hétvége sem volt rossz a Balatonnál a kollégákkal 2,5 napig, sőt, az eddigi legjobb, vidám, békés, főzős, pálinkás filozofálós.

Most pénteken hazarohantam munka után, majd vissza a városba egy lánybúcsúra, ahol a menyasszony is házasságellenes. Meg még ketten csajok.

Úgyhogy hajnalra erősen ittasan ment a nagy pasiosztás. Azért sok boldogságot nekik, cukik együtt!

Ide időzítettem a csaló étkezés(eke)t, hetek óta szalámis pizzára vágytam! Végre ehettem.

Meg irtó sok whiskyt megittam, meg hazafelé a taxival beálltunk a mekihez, mert krumplit akartam a gyomromra.

Amíg vártunk, az előttünk álló kutyája rámcuppant, megdögönyöztem kicsit. Úgy szeretnék kutyát, de az állatkínzás lenne.

Aztán nagyon keveset aludtam, mert reggel jött a magyarul is beszélő németem, aki csak a randi egy bizonyos pontján tért vissza az anyanyelvére.

Vicces volt.

És letaszította a dobogóról Létrát. Először a válogatott sportoló, majd a válogatott akar lenni fiú, majd ő is még szebb alakú. És a fiatal bőrük!

Sosem gondoltam, hogy ilyen szépségek léteznek. :)

Most kezdem érezni a testemen a változást, de még van mit ledolgoznom. A hétvégi nagy kajákon túl. Meg kell felelnem a kihívásoknak!

Tegnap háztartás, ma mosás.

Aztán Béká könyörgésére lementem vele kondizni, de mivel neki szép alakja van, inkább a blogja történéseit fejtette ki, amíg én izzadtam.

Most magamat is rendbekapom, randim van délután, éjjel ittalszik valaki más.

Zen.

 

komment

süti beállítások módosítása